Like Us

cs 1.6 fatal error failed to initialize authentication interface exiting hatası çözümü


Merhaba arkadaşlar bugün başıma gelen hatadan bahsedeceğim, bugün cs 1.6 yı açtım bu hatayla karşılaştım. Sonra araştırdım ve çözümünü buldum çözüldü. Öncellikle bu çözümü paylaşın hata alan arkadaşlara da yardımcı olacaktır.

  1. İlk başta Steam'i kapatın.
  2. Windows + R tuşuna basın.
  3. Regedit yazın.
  4. Hkey_Current_User \ software \ valve \ <- valve klasörünü silin
  5. Hkey_Local_Machine \ software \ valve \ <- valve klasörünü silin.
  6. Steam'i başlat.
5. yöntemde valve klasörü varsa silin yoksa 4. yöntemi yaptığınızda sorun çözülecektir

Sorununuz çözüldüyse ne mutlu bana.
cs 1.6 fatal error failed to initialize authentication interface exiting hatası çözümü cs 1.6 fatal error failed to initialize authentication interface exiting hatası çözümü Reviewed by İlkay Baki Bayram on Temmuz 11, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Yorum yaptığınız için teşekkürler, yorumunuz en kısa sürede cevaplanacaktır.

Labels Max-Results No.

Blogger tarafından desteklenmektedir.